tisdag 14 maj 2013

Några timmar egentid...

Idag firade de förskolans dag på tjejernas förskola! De skulle springa ett lopp! Roligt och passande tyckte jag som också ska få en medalj på lördag förhoppningsvis!







Kanske inte lika fin! Men jag lär va minst lika stolt som tjejerna var över sina! :)



Medan de var där och sprang så åkte jag till bibblan och lånade lite nya böcker! Passade också på att ta en fika medan jag läste en tidning! Hej lyx! :)

När vi sen kom hem gjorde jag mat och bakade frallor. Samtidigt. Dålig idé. Stressigt med två hungriga barn. Hur tänkte jag där egentligen?
Men! När maten var uppäten och frallorna var klara och Josefin hade somnat middag så kunde jag i lugn och ro sitta och läsa bok efter bok för Julia! Mysigt! :)


En fantastisk bok. Spännande. Julia älskade den. Sen hittade vi en inspelning på youtube som vi tittade på. Också den lite läskig. Undrar hur många mardrömmar hon har inatt... :b

Sen kom Emma och hennes barn på lite mellanmål och lek! Lite studsmatta och prat hanns ju förstås med på de där timmarna. :)

Nu sover kidsen och jag ska se lite tv4play!
Imån väntar jobb! :)

//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar