tisdag 21 maj 2013

Tuesday afternoon!

Efter några timmars jobb, lite vernissage på tjejernas förskola så spenderade vi en eftermiddag i trädgården! Hoppa lite studsmatta, äta lite frukt på altan, kasta lite boll! En mysig stund!


Kände mig lite sugen att ge mig ut på en liten löprunda ikväll, men mannen min fick mig att inse att det nog är smart att vänta! Är inte helt i balans än känner jag. Mår fortfarande lite märkligt på morgonen/förmiddagen! Så nån dag till väntar jag! Är glad iallafall att jag längtar efter att springa igen. Trodde jag ju inte i lördags :b


Däremot stack Kim ut på en cykeltur när han hade landat! Härligt! Det började dock regna i slutet av hans pass så det var en ganska dränkt make jag fick hem ;)


Smilla och jag gick en promenad, träffade på grannen och deras hund, några blöta kilometrar blev det. Var helt genomblöt när jag kom hem! Himlen öppnade sig när vi var ute. Så kan det gå!

Dags att sova! Imån är det jobb igen! Och förskola. Och vardag. Och kanske lite träning. :)

//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar