måndag 25 juli 2011

Boom!

Från att haft en lunch i explosionernas tecken så somnade vi! Allihop! Smilla i sin korg! Josefin i sin vagn! Julia i dubbelsängen! Och jag i soffan! Det var välbehövligt! :)

Så efter den där siestan så upptäckte vi att våra nya grannar var i lekparken o lekte! Vi bjöd in dom på lite fika o lek! Sådär underbart spontant! Ofta blir det bäst då! Julia o Alve går på samma förskola och mellan dom skiljer det två månader! Mellan Josefin och Lova skiljer det en månad så de låg o kikade lite på varann i babygymmet medan de stora lekte o mammorna pratade! :)

När Kim kom hem gav jag mig ut o sprang! (springa 9 min med håll är jobbigt..., men de första 10 gick ju iallafall bra) Kim tog med barnen o Smilla på en promenad under tiden!

Och ikväll har jag spelat golf med min kära make! På tvn alltså ;)

Nu-dags att sova!


//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar