söndag 17 juli 2011

Regn-walk!

Efter maten tog jag o tjejerna en promenad! Hade bara tänkt gå en liten runda (så jag hade tagit mina skoskavsskor dumt nog), men tjejerna somnade gott i vagnen så jag knatade på! 6 km blev det i slutändan! När vi kom till golfhuset igen (typ 300 meter) så öppnade sig himlen! Och precis i samma ögonblick bestämde sig Julia för att hon ville gå själv! 300 m tog 30 min! Gissa om vi var blöta när vi kom hem?! ;)


Men vad gjorde det? Regnkläder hade vi ju!


Julia ville inte gå in när vi kom hem, så jag fick lov att gå ut ytterligare en gång lite senare när Kim kommit hem!


Smilla var den som var minst nöjd med promenaden! Hon älskar inte regn helt enkelt! Och att gå sakta hemåt o plaska i vattenpölarna var hon inte det minsta intresserad utav! ;)
//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar