fredag 15 juli 2011

Stopp!

Nu får tiden lugna sig lite!! Har precis satt på Josefin en body i storlek 74! Hon som är min lilla bebis! Blir så vemodig när jag inser att hon inte längre ska ha strlk 68! De kläderna är för små! Min lilla docka!

Och Julia, ja hon sa efter frukost: leka mitt rum! Jaha, och mamma skulle inte följa med! Jag fick inte! Fattar ni. De börjar bli stora!

Jag förstår dom som skaffar många (!) bebisar! För bebistiden försvinner alldeles för fort! Snart är de stora o tillbringar sina dagar med kompisar, med pojkvänner, på rummen, på stan, och ja, Kim o jag står bredvid o ser på!

Det kommer verkligen inte alltid va så här som nu, då Kim o jag är så behövda! Den tanken är skrämmande kan jag lova!

//Emma

1 kommentar:

  1. Japp! Igenkänning på hög nivå! Och det lustiga var att det ändrade sig så fort! På bara några månader var det så mammigt och tills att jag inte alls var så behövd... Varför tror du vi skaffade Eddie?;)

    SvaraRadera