torsdag 14 juli 2011

Nattinatt!




Josefin o jag har legat i soffan nu en lång stund o sjungit gonattsånger! Och såklart somnade hon! Vargsången, byssan Lull, en liten tulta, klas klättermus, trollmor, videung, ja... Massa har vi sjungt! Och till sist somnade hon. :)


Min favorit är såklart tulta liten! :)

Nu väntar jag på resten av familjen som varit iväg ett ärende hos Gustav! Nåt som skulle fixas till huset/verktyg som skulle lånas... Typ. :)

Julia är piggare idag, hon har ingen feber. Men! Diaren är kvar. Är rätt trött på bajs just nu. Josefin har kräkts massa också sen igår kväll, men hon har iallafall ingen feber, och kräks gör hon ju i vanliga fall med så jag vet inte...

Jag har städat idag. Och Kim har målat på altanen. Regnet har ju öst ner, så nån promenad har det inte blivit! Smilla har blivit rätt bekväm o vill helst inte gå ut alls såna här regniga dar! Jag trugar inte. Inte idag iallafall! Har träningsvärk sen igår! ;)
//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar