onsdag 13 juli 2011

Pepp?

Oups! Jag somnade visst bredvid den här Sötnosen som också sov gott! :)


Ikväll ska jag springa är tanken! Har noll motivation till det just nu om jag ska va ärlig! Springa är så tråkigt! Kan liksom inte tänka på annat när jag springer: "Gud vad tråkigt, Blä, herregud 5 min kvar, det orkar jag aldrig, äh det här blir sista gången!"... Så låter det i mitt huvud när jag springer! Fel är det! I know! Ska tänka glada tankar istället! Jag vet! Idag blir det 9+8 enligt schema! Jag kommer dö (tänker jag innerst inne) men intalar mig att det ska bli spännande att se hur långt jag kommer! Ren lögn faktiskt! Tycker bara att det ska bli jobbigt! Men, vill jag bli nöjd med min kropp är det bara till att bita ihop! Och efteråt är det ju skönt! Trots allt. ;)


//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar