lördag 30 juli 2011

Sommar o sol!

Det märks att Varberg är en sommarstad! Jag och tjejerna åkte in till city i förmiddags, skulle gå på torget o några andra ärenden! När vi kom o skulle parkera var det knökafullt! Men vi hittade plats... Till slut! Och våra ärenden fik vi gjorda, plus att vi var inne i kyrkan o kikade (Julia som bestämde!) och så fick Julia en glassbåt!

Jag var ute o sprang i morse! 23 min konstant! Jag har aldrig sprungit så långt i ett sträck förut så gissa om jag är nöjd! :) Har 2 veckor kvar på mitt schema o sen är jag uppe i 5 km/30 min! 7 min till alltså! Ska nog funka fint! Men som sagt, nöjd är jag! Som bara den! :)

Idag skulle vi egentligen varit i Öja på namnfest för tvillingarna Agnes o Elsa! Men eftersom vi har varit/är förkylda i familjen så kunde vi inte åka! Agnes ska opereras om bara nån vecka så vi vill ju inte riskera att smitta henne med nåt!

Kim o Julia är på byggmax o handlar nåt virke, jag har städat huset (nedervåningen) o ska nu städa vidare! Det här med städ har en helt ny innebörd nu när man har barn... Express-städ! Fort får det gå! ;) Men det är ok! Jag hinner städa noggrannare när barnen blir stora! Småbarnsåren är en kort period! :) Roligare och viktigare att göra saker med barnen istället! Fast ibland måste man, och så var det minsann idag ;)



//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar