måndag 11 februari 2013

60årskalas!

Igår for vi då som sagt på äventyr! Vi åkte för att fira min morbror Kenth som fyllde 60 år! Det blev en väldigt lyckad och mysig dag! Det var så roligt att nästan alla kunde komma! Var ju en evighet sen vi alla sågs på samma ställe! 
Julia och Josefin tyckte också det var härligt! Julia lekte med så gott som alla! Men favoriten blev ändå min kusin Isabella! Jisses vad Julia drog iväg med henne och snäll som hon är följde hon bara med! =)
 Julia med sin nya favorit; Isabella!
Och Josefin med min ena moster Agnetha!

Så småningom blev klockan kväll och det var dags att säga hejdå! Vore roligt om vi alla kunde ses snart igen! 

Vi åkte hem till mormor och morfar, åt lite kvällsmat och sen begav vi oss hem igen! Jag hade superont i magen hela vägen, så när jag kom hem la jag mig under täcke OCH filt och somnade! Trodde att jag skulle bli sjuk, men nix! Idag mår jag fin-fint igen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar