tisdag 12 februari 2013

Puss och hej!

Så var det dags att vabba igen! Skulle egentligen på möte i förmiddags, men igår fick tjejerna feber så det var bara till att va hemma! Idag när vi vaknade var de båda pigga, men efter några timmar så började Josefin hänga... Febrig och ögoninflammation! Så jag blir hemma med tjejerna imån med! Sen är Kim ledig torsdag och fredag, så de får några dar på sig att bli ordentligt friska!


Hade ett möte på jobbet klockan 16 också så Kim kom hem 15:30 och då satte jag mig i en varm bil och körde! Pussoch hej liksom!


Tjejerna har varit duktiga idag! Julia har pysslat om sin lillasyster och Josefin har mest legat i soffan! En hel del konflikter med storasyster har jag haft, och nu för tiden blir hon så förbannad att hon rusar iväg och smäller igen sovrumsdörren och säger "dumma mamma"!

Var kommer hennes temperament ifrån?!

Nu ska jag duscha och sen ska jag äta den där semlan som jag stannade för att köpa..... Ett krux bara, de var slut! Så jag får äta på låtsas...:b

//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar