söndag 3 februari 2013

Happy barnkalas!


Så var kalaset med stort K avslutat! Allt är upplockat och två trötta barn har somnat gott i sina sängar! :)


Klockan 14 kom gästerna, och Julia var lycklig över att äntligen få lite fina paket och få fika på allt det goda som hon önskat!


Cake-pops, kanelbullar och kladdkaka, saft och kaffe bjöds det på! Det gäller att sockerkicka barnen direkt! ;)
Sen kom barnen igång att leka och busa så det stod härliga till! Som det ska va på ett barnkalas!
Efter fiskdammen så landade alla en stund i soffan med sina påsar! Hade lagt i tablettask, guld-choklad-pengar, några godisbilar, en party-tuta och ett ark med tatueringar! Och så några ballonger förstås! :)


När alla smaskat godis så plockade jag fram pyssel! Alla fick göra varsin djurmask, klippa och sen måla och rita!

Någon timme senare serverades korv och bröd till alla! Och en stund senare så tackade alla för sig! En mycket trevlig eftermiddag med fina människor! :)

När Kim och jag hade plockat undan och röjt lite så stack jag ut och sprang en snabbis! Det var så skönt! Skönt att komma ut, och skönt att rensa tankarna lite! Dessutom var det mörkt, så jag sprang snabbare än vanligt! :)


Så nu njuter jag av lugnet i tv-soffan och laddar för en ny vecka!
/Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar