måndag 28 november 2011

Award/utmaning

Jag har fått en award/utmaning av Stina

Utmaningens villkor: länka tillbaka till den du fått den av, fullborda de fem meningarna nedan och ge den vidare till fem bloggvänner!

1. När ingen ser eller hör mig... då pratar jag med mig själv! Bästa svaren får man då förstås ;)

2.  Jag går aldrig hemifrån utan... att ha känt efter i mina fickor/väska! Är det något jag glömt?

3. Min blogg heter som den gör för att... när jag började blogga så hade jag o min man fem små smultron i en frys i en stad några mil härirån! (i provrörsvärlden kallar man de små för smultron på strån, det är så det ser ut när de ligger i frysen nämligen)
Så klart att jag blev smultronmamman då! ;)
Vi kämpade många år innan vi fick vår Julia, och Josefin var heller inte självklar! Vi ville såklart ha syskon, men ibland blir det inte alltid som man tänker sig! Men i slutändan så blev det ju bra ändå! ;)

4. Om jag vågade skulle jag... flytta utomlands med min familj! San diego kanske? ;)

5. Om 10 år kommer jag att... att va lycklig mamma till två barn som då är 13 och 11 år! Kim och jag har antagligen precis börjat golfa tillsammans, dessutom springer vi ihop nån kväll i veckan! Jag jobbar på en förskola eller så kanske jag har börjat plugga igen! Jag är 40 år och livet känns fint!

Jag vill skicka denna utmaning vidare till;
Ninni
Angelica
Fia
Sara
Jessica

1 kommentar:

  1. Sv: Tack söta du!

    Kul att läsa! Jag gjorde den där utmaningen förra veckan! :)

    SvaraRadera