söndag 20 november 2011

Julklappsinköp!

Idag lämnade jag o Emma hemmen för en tur till Gekås! Vi var väl där vid 9:15tiden och hemma igen vid 17:15! Så ni förstår ju att jag är "lite" mör nu!
Men trevligt var det att umgås en dag med Emma! Och lite lugnare blir det ju utan barn! Man kan prata lite mer! Och utan avbrott! :)


Så julklappar till Julia är fixade! Och till Josefin! Och några andra! Skönt! :)

När jag kom hem fick jag massor av kramar o pussar från barnen! Underbart att va iväg en stund, men lika underbart att komma hem till familjen!
På bordet stod dessutom en bukett blommor till mig! :)


Nu ska jag lägga mig o läsa en stund, känner mig trött! <3

Ps. Josefin är mycket piggare! Still no feber! Imån kl 13 ska vi på återbesök på barnmottagningen så får vi se vad nya undersökningar säger! Vi ger henne fortfarande inhalationer flera gånger om dagen! Så det bli intressant o se vad läkaren säger imån... Men åh, vad glad jag är att febern är borta! :) Ds.
//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar