onsdag 16 november 2011

Räddningen!

Min man!
Han kom hem o gav mig massor av energi! <3
Han tog hand om Josefin så gick Julia o jag upp på hennes rum o målade o pratade o byggde tågbana! Kändes som vi behövde lite egentid efter den här dagen! Har haft så dåligt samvete gentemot henne! Sen hjälpte hon mig laga middag! Duktiga tjej!

Efter kvällsmaten skickade Kim mig på gympa! Det tog emot ganska mycket, men skönt var det förstås!
När jag kom hem så tände Kim i kaminen, gjorde te o mackor åt mig o nu har vi suttit o pratat massor! Skönt! Har ju varit rätt jobbiga dagar nu så vi behövde ventilera oss!
Är tacksam över att inte behöva spendera den här kvällen på akuten!


Min lilla docka har fortfarande feber o blev inhalerad innan hon somnade! Hoppas hon får sova gott inatt...
//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar