fredag 4 november 2011

Egentid!

När Tomas dök upp här i eftermiddags så lämnade jag barnen till Kim o honom o sprang en runda! (kändes slitigt idag o det är la inte så konstigt eftersom sedan i söndags förra veckan har jag motionerat en hel del: sönd-sprang! Månd-zumba! Tisd-promenad 1 mil! Onsd-gympa! Torsd-promenad 1 mil! Fred-sprang! Imån blir det vila!!)

Efter lite dusch så åkte jag in till stan! Själv! För att handla o gå på systemet! Tänk vad knäppt! Men för mig är det underbar kvalitets-egentid!
På systemet var det kaos! Så mycket folk! Helt galet! Jag fick tag i vinet jag ville ha! Imån ska Kim o jag dricka varsitt glas rödvin! Det var längesen! Vi snackar år alltså! ;)

Ikväll sover Kim för han ska jobba natt, så nu myser jag i soffan med lite godis, film o en tidning! Life is good! :)


//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar