lördag 19 november 2011

60årskalas!

Min pappa fyllde ju som sagt 60 i tisdags, och idag bjöd han på middag! Jag har velat fram o tillbaka hur jag skulle göra, men till slut bestämde jag mig för att åka! (Josefin mådde bättre!) Och jag är glad att jag åkte!
Det var roligt att få en dag med Julia, speciellt efter den här jobbiga veckan då nästan allt fokus legat på lillasyster!


60åringen blev firad och bjöd i sin tur på god mat: oxfilé och goda potatisrätter! Mums!
Min syster höll ett fint tal och presenter öppnades!
Det blev en lyckad eftermiddag, och när de övriga åkte vidare hem till pappa o mamma igen så begav vi oss hemåt till Kim o Josefin! De fattades oss idag!


Julia med sin nya "idol" Linda! :)

Tack för idag pappa o mamma! Trevlig dag! <3
//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar