torsdag 24 maj 2012

Flitiga och sjöpremiär!

Har precis landat i soffan efter några timmar hos Emma! Vi (=lisorna) målade ett stort uthusrum vitt! Blev precis klara! Blev fint! :)


Dagen i övrigt har gått i ett rasande tempo! Inte klokt vad mycket man kan hinna med! :) efter att jag lämnat Julia på förskolan så åkte jag och Josefin till lekplatsen och mötte upp ett gäng andra mammalediga och deras barn! Väldigt trevligt med lek, prat och picknick! :)

Därefter körde Josefin och jag vidare till gekås! Köpte crocs till Julia och så var vi inne en snabb sväng på gekås för att hitta sommarkläder! Julia är i desperat behov av somriga kläder! Har precis insett att hon har nada! ;) Hittade dock inte så mycket, men några plagg kom jag hem med! :)

På väg därifrån så bestämde Emma och jag hastigt och lustigt oss för att åka till sjön med alla barnen! Så hem och kasta in badgrejer och mellis, hämta Julia på förskolan och iväg till sjön! Härligt med sommar! :)


Dock var badstranden ännu inte i ordning, bryggan låg på land och vattnet stod fortfarande väldigt högt! Ett äventyr blev det iallafall, och vi kunde sitta i höga gräset och plaska lite i vattenbrynet ändå! Josefin gick rakt ut i vattnet med crocs och var hur nöjd som helst! Tills jag kom och lyfte bort henne! :)

En härlig dag, men nu är det hög tid för mig att sova! :)
//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar