onsdag 2 maj 2012

Träning, besök och trädgårdsfix!

Finns det någon människa som inte älskar våren? Seriöst? Finns det nåt bättre? Finare? Jag älskar (!!) den här tiden på året!
Idag överraskade mina föräldrar med att komma på besök! Så trevligt! Och eftersom solen visade sig från sin bästa sida så spenderade vi dagen utomhus!
Landet har påbörjats så jag och Kim hjälptes åt att flytta över massa växter och blommor till våra andra land! Vi hann en himla massa! Härligt! :)
Julia och Josefin hade ju såklart också en toppendag med maxad uppmärksamhet från mormor och morfar! Jäklar vad de busade! Kul att se!
När de åkt hem och barnen var på väg i säng så åkte jag till Emma! Dags för ett pass! Vi körde lite styrka i form av tabata och sen gav vi oss ut på en runda, alternerade att springa och gå! Känns skönt förstås! Efteråt! :) Är just nu inne i en period då jag inte är så motiverad till träning... Lite jobbigt då jag älskar att träna! Egentligen! Men det är väl så! Upp och ner! :)




Just ja! Var på Coop i förmiddags med lillstrumpan och då fick hon en vattenkanna! (Julia och hon vill ju båda hjälpa till att vattna...) Hon släppte inte den där kannan en sekund! Till o med när hon somnat höll hon hårt i vattenkannan! Sött! <3
//Emma

1 kommentar: