torsdag 17 maj 2012

Rågbröd och gekås

Bjuder på lite bilder från dagen! Idag provade jag att baka råg-surdegen! Så nu har jag testat båda!


Lika enkelt att baka! Och i mitt tycke var detta godare! Känns matigare/mäktigare! Väldigt luftigt och saftigt!


Har precis avnjutit två kvällsmackor med lökkorv på! Inte världens nyttigaste kvällsmat kanske... Men gott var det!

När Kim hade åkt till jobbet så packade vi in oss i bilen och åkte till gekås! Om vi var ensamma där? Nja inte riktigt! Men vi fick plats vi med! Jag funderade på att strunta i att gå in (man kan ju göra så när man bor tjugo minuter därifrån...;)....) men min lilla Julia ville inte alls så! Hon ville såklart inte bara gå i en skoaffär! Nä! Hon ville in i stora affären också! Och jag var väl inte så svårövertalad egentligen ;)


Hittade en supersöt klänning! En perfekt sommarklänning! Jag blev helt kär! Frågan är bara om jag ska byta till en mindre storlek... Får grunna lite på det!


Kom också hem med några nya grejer till köket! Stekspade, skärbrädor, stekpanna bland annat! En mysig tur blev det! Och tjejerna tyckte det var kul! Vi stod i kö ut i ca tio min och det var inga problem! Stolt över mina duktiga små! <3

//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar