lördag 19 maj 2012

Knytte och löpning!

Idag åkte tjejerna och jag in till knytte lite tidigare så hann vi mata fåglarna i dammen i lugn och ro! Mysigt!


Idag var det första gången som det var skönt att va på knytte! Ingen frös! Alla var lite mer nöjda och glada! Tänk vad vädret påverkar! :)


Idag fick de göra varsitt konstverk av snäckor, stenar, sand och alger! Så fint! :)


När knytte var slut fick fåglarna lite mer mat! Och såsmåningom körde vi till blomsterlandet! Är det fint väder blir man extra sugen på att plantera! Så vi kom hem med lite av varje! Återkommer med bilder imån! :)

Planterade i eftermiddags, lekte, njöt av lite värme och grävde ut ett miniland till solrosorna som barnen planterat för några veckor sedan! Så nu är de ute i trädgården! Spännande! :)

När barnen och mannen ätit kvällsmat så gav jag mig iväg ut på en löparrunda!


Det var skönt! Välbehövligt! Precis vad jag behövde! Jag behövde komma ut och känna ett flow! Var två veckor sen jag sprang och jag har verkligen inte alls längtat efter att springa! Inte känt det lockande alls! Jag vill ju tycka att löpning är kul! Och idag kändes det så igen! Skönt!
//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar