fredag 11 maj 2012

Tjejmys!

Jag och mina tjejer alltså! Kan ju knappt ha det bättre!? :)


Vi var en sväng på stan i förmiddags, ordnade med lite ärenden! Väl hemma har vi kört jord, jag och Julia! Hon med sin lilla skottkärra och jag med den stora! Shit vad tungt! Och när Kim kom ner och såg det trodde han att vi typ kört två lass.... Nädå, 8-9 lass hann vi med innan det började ösregna! :)

Ikväll hjälpte Julia mig att laga mat! Kim hade önskat tacopaj så hon och jag hjälptes åt! Gott blev det! Kim var nöjd och det var ju huvudsaken :)

Han laddar för göteborgsvarvet nu som går av stapeln imån! Heja heja! <3
Själv trotsade jag (min helt sjuka) träningsvärken och cyklade en mil på motionscyklen här hemma! 26 min tog det så jag trampade på rätt ordentligt! Avslutade med ett antal dips! Skulle egentligen sprungit idag men vädret har ju minst sagt varit otillförlitligt! :)

//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar