lördag 5 januari 2013

Alfred!

Idag kom vår nya vän hit! Kim hämtade honom på posten! Så medan jag var ute och körde ett intervallpass (från helvetet rent ut sagt...) så fixade de ihop Alfred! :)


Alfred är alltså en iRobot som ska få ta över en del av mitt maniska dammsugande! Ni vet vad jag anser om smulor och hår på golvet! :) Dammsuger 2-4 gånger på en dag, och nu ska jag få god hjälp alltså, av min nya goda vän Alfred:)


Julia har varit lite orolig för den här dammsugaren, har sagt till henne att om inte sakerna är upplockade på golvet när han far fram så äts de upp! Och för henne betyder det ju då att hon måste hjälpa till att plocka undan sina saker lite mer! Eller, det är iallafall det (!) hon är orolig för! :)


Ikväll laddas han, så imån ska han få dammsuga för första gången! Det ser jag fram emot! :)

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar