onsdag 30 januari 2013

Semesterplanering och trötta ben!

Sitter och funderar lite på hur jag ska lägga upp min semester för i år! Vi kommer stänga några veckor så dom veckorna måste jag ju ta! Men då jobbar Kim så några veckor innan får jag la också ta så vi får lite ledigt ihop hela familjen! Jisses! Så härligt med semestertider.... Grill, värme, sol, bad, ledigt, utefrukostar, strand.... Mm! :) Längtar!


Det har varit en toppendag på jobbet med mycket utevistelse och sagoläsning! Mitt bästa ;)
Och direkt efter jobbet drog jag på mig joggingkläderna och sprang en runda längs havet! Ljuvligt! Men shit vad jobbigt det är att springa när man haft ett uppehåll! Det är verkligen som att börja om från noll igen! Men men! Nu är jag igång igen iallafall! :)


Sen körde jag hem och fick umgås med mina tjejer några timmar innan det var dags för dom att sova! Nu är Kim ledig resten av veckan så de slipper bli väckta av mig som de blivit de sista dagarna för att åka till förskolan! Skönt! :)

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar