tisdag 29 januari 2013

Fullrulle!

Idag har dagen gått i ett rasande tempo! En rolig och spännande dag! Det började med en natt där lilla tjejen vägrade sova! Hon låg vaken kanske 2-2,5 timme! Dessutom gick strömmen! Och Kim jobbade förståss natt! Men det var bara att bita ihop och intala sig själv att jag har klarat mig på avsevärt mycket mindre sömn än så! :) Till slut somnade hon ju! Och jag med! Behöver jag säga att jag fick väcka henne när det var dags att åka till förskolan! Att väcka Julia gick lätt, behövde bara nämna att hon skulle ta med glass till förskolan och bjuda på så skuttade hon ur sängen! :)

På mitt jobb var jag en sväng idag, hade medarbetarsamtal med mina kollegor och chef! Sen var jag även med på planeringsförmiddagen! Jag missar ju alltid den eftersom jag är ledig på tisdagar! Men nu i vår ska jag va med är tanken! Vill ju också va med och planera även om jag bara jobbar 60%!

Efter lunchen så hämtade jag kidsen och vi åkte vidare till Emma och hennes barn för lite lek och mellanmål! Det var länge sen vi sågs och lekte! Barnen hittade varann och lekte på bra medan Emma och jag kunde skvallra lite! :)

Vidare hem för att byta om till gympakläder för Julia! Medan hon var på sin gympa så lämnade jag skräp på återvinningen och handlade lite frallor till kvällsmat! Insåg precis att jag glömt äta mat idag! Haha! Har ätit frallor!
Får bli bättring imån! :)

När barnen somnat så har jag suttit och läst lite fack-litteratur kring barns språkinlärning! Väldigt intressant! :) Men nu är det hög tid att sova! På återseende! :)


//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar