torsdag 3 januari 2013

När man det minst anar...

...så får man minsann sovmorgon! Jag tänkte i mitt stilla sinne igårkväll, att jag inte behövde ställa väckarklockan! Josefin vaknar ALLTID tidigt! ALLTID!

Haha! Inte idag! Inte idag när jag skulle till jobbet! Inte idag när jag medvetet låtit bli att ställa klockan!
6:51 slog jag upp mina blå, och satte mig käpprakt upp i sängen efter en snabb blick på klockan! 07.30 skulle jag sitta i bilen, innan dess skulle jag hinna duscha, gå en promenad med Smilla, äta frukost och göra mig i ordning! Haha! Do the math liksom ;)

Kom i tid gjorde jag efter en snabb-spring-promenad med Smilla, snabbfrukost i form av en macka på stående fot, och ingen dusch! Haha, så mycket för min lugna och harmoniska morgon! :)


Behöver jag nämna att jag ställer klockan till morgondagen? :)

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar