tisdag 1 januari 2013

Veckovill!?

Jag har varit ledig sen mitten av december, och nånstans där släppte jag taget om vilken dag det är! Behöver ju inte bry mig om såna värdsliga saker när man är ledig! :)
Men nu! Nu inser jag att den här ledigheten börjar närma sig sitt slut... Vi har haft fantastiska dagar tillsammans i vår lilla familj! Mitt bästa är helt klart att skrota runt här hemma i myskläder, laga god mat, umgås och träna! Och det är precis så vi haft det i några veckor nu!
På torsdag och fredag ska jag nu tillbaka till jobbet, på planeringsdagar! Och på lördag börjar Kim jobba igen! Nästa vecka drar vi igång på allvar med förskola och vardag! Det kommer bli bra det med, vi hittar tillbaka till den gamla vardagen rätt fort skulle jag gissa! Man gör väl ofta det? :)


Nu kör vi helt enkelt! Men först; en sist mysig ledig dag tillsammans! <3 data-blogger-escaped-br="br">- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar