lördag 26 januari 2013

Kalasredo?

Ja, jag är åtminstone helt slut så jag borde ju känna mig färdig! ;)
Den här dagen har jag minsann inte suttit många minuter.... Efter frukost åkte jag till gekås och köpte lite paket och kalasgrejer! Sen hem och slå in paket, stryka, bada barn, agera fredsmäklare åt systrarna, baka cake-pops, göra pajdeg för att senare komma på att det minsann behövdes en till, städa undan leksaker, plocka, dammsuga (ja okej då...Alfred...), fixa mat, natta två uppskruvade barn, och sen avsluta med att blåsa upp tusen ballonger! Utan pump!
Just ja, i mitten av allt det här tog jag fram scrap-grejerna och gjorde ett fyraårskort! :)


Framsidan!


Och insidan! :)
En bra dag! Men som sagt, en vilodag har det inte varit! Men vadå! Ens förstfödda blir liksom bara 4 år en gång i livet! Allt för henne såklart!


Och nu är det bara en natts sömn och lite frukost innan kalaset börjar! Vi är redo! :)

//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar