onsdag 16 januari 2013

Årets första!

Idag gjorde jag varsin semla till oss! Är det sjukstuga så är det! Hemmagjord semla och kaffe! Mums vad gott! Tyckte vi vuxna! Julia vägrade smaka. Och Josefin slickade i sig lite grädde och florsocker, men sen ratade även hon den! ;)


Vi mår fortfarande dåligt! Eller jag känner mig piggare ikväll....Gjorde! Man mår ju alltid som sämst på kvällen. Men hoppet om liv har kommit åter! ;)
Josefin är dock lika snorig idag! Och hostig! Stackars liten! Hoppas hon friskar på sig imån! Jag kommer va hemma imån med och vabba, på fredag ska jag jobba! Då är Kim hemma!

Ikväll ska jag fluga ut mig i soffan med en påse polly och se på "Sveriges mästerkock" och "Mia på Grötö"! Det sista programmet har jag längtat efter! Förväntningarna är höga! Jag tycker Mia Skäringer är fantastisk! Så en egen "talkshow".... Och ja... Im in heaven ;)



//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar