lördag 4 februari 2012

15,6-

Jag fryser ihjäl! Nästan ;) Fy bubblan vad kallt det är! Sitter i soffan o väntar på att huset ska vakna (klockan är snart 06..), kan inte sova så jag gick upp, så får Kim sova i lugn o ro! Han har tagit barnen i natt så jag fått sova! Love him! Som sagt <3 Anledningen till att jag inte kan sova är tre bokstäver; PMS... Say no more! Idag ska jag med Susanne till stan för att kolla kläder! Åt henne ;) Och så ska jag förbi guldfynd o se om jag hittar några örhängen att önska... :) Kim ska kanske ordna lite högtalare i köket, så jag kan få musik/radio där ute! Vore toppen! :) Vi får se! En bra dag hoppas vi på! Just ja! Ska få med mig Kim på ett tabata-pass! Han är på! (hävdar att han inte ens kommer bli svettig... :b...)! Jag återkommer med det ;) Ha en fin lördag! //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar