måndag 20 februari 2012

Pompdelux


Idag åkte jag och Josefin till Yvonne! Dags för föräldrarträff! Hon hade premiärvisning av kläderna som hon ska sälja, ett märke som heter pompdelux!
Jäklar så fina kläder! Skulle lätt kunna ruinera mig! Lätt!

Handlade inget idag, ska nämligen på "riktigt" klädparty på onsdag hos Emma! Ska bli kul! Och då är jag barnfri så jag känner att jag kan kolla lite lättare på kläderna! Josefin var liksom inte så intresserad av kläderna! Hon ville gå... och gå... och gå! Hållandes mig i händerna förstås!

Men några plagg har jag tittat ut! Fina saker! Och sköna! Och bra pris är det! Kan ju inte bli bättre! ;)

Resten av dagen har bestått av ett träningspass, babblarna, utebliven gympa-pympa och massa buslek!
En härlig dag med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar