onsdag 8 februari 2012

Pepp!

Nä nu jäklar! ;) Har känt mig lite rastlös den sista tiden.. Något behöver hända! Typ; ett nytt hus, en flytt, ett nytt jobb, en utbildning! Något nytt! Nån utmaning liksom! Och så stör det mig att jag inte bara kan njuta av tiden som föräldraledig! Snart är den tiden förbi! Och jag kommer ha fullt upp med jobb, hämtningar o lämningar på förskolan, träning, hem o trädgård... Ja, fullt upp som sagt! Det kommer nog räcka med att det blir mars/april, så känner jag inte som nu! Man har alltid mer att göra på den ljusa delen av året! :) Men hur som helst! Nu är det som det är! Och jag ska njuta av att jag hinner umgås o leka massor med mina barn! Med min man! Att jag hinner lägga massa tid på träning! Att jag kan läsa massa böcker! Gå promenader! Jag ska njuta så mycket jag bara kan av den sista föräldraledigheten! <3 Så nu när barnen lagt sig körde jag ett härligt o svettigt tabata-pass! Herregud vad jag mår bra av att träna! Längtar efter att ge mig ut o springa igen... Får bli lite varmare först bara :) Nu ska jag läsa lite sköna tidningar som jag lånade idag på biblioteket! Vi var där en sväng påförmiddagen, hela familjen! Mysigt! Julia älskar verkligen det stället :)


Under eftermiddagen så har vi haft besök av Emma o hennes barn! Jag o Julia bakade ett mellis-bröd till fikat! Gott! :) Men nu- må-bra-tidningar! :) //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar