måndag 27 februari 2012

Grå måndag!

Idag har det varit en riktigt grå dag! På alla sätt! 30 min innan Julia skulle vara på förskolan så ringde de och frågade om vi kunde ha Julia hemma idag för de fick inte in nån vikarie... Okej då tyckte jag, speciellt när jag hörde att en fröken hade magsjuka!

Så dagen blev inte som tänkt! Alls! Julia blev skitarg för att vi plötsligt inte skulle till förskolan! Och Josefin vägrade sova, trots att hon var skittrött! Och jag hade vaknat med magont! (ni som haft en cysta nån gång vet vad jag snackar om...)

Ja... Så rullade dagen på! Inte alls min dag! När Kim kom hem så åkte Julia och jag på gympa-pympa! Mysigt! Och när jag hade läst saga för henne och stoppat om henne så lyfte hon hela dagen; "jag älskar dig världens bästa mamma.."


Josefin propsade åter igen på att komma upp ur badet! Och jodå! Hon kissade idag igen! Duktiga lilla tjej! <3
//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar