tisdag 21 februari 2012

Yoga/pilates


Ikväll åkte jag iväg på mitt första yoga-pass nånsin!
(vi gjorde typ som på bilden.... not! Haha!)
Det var en blandning med lite yoga och lite pilates! Det var skitsvårt! Men kul!
Ska prova nästa vecka också, då skulle det va lite mer flöde, inte så mycket stilla övningar! (jag blev rätt kall när man skulle va i en position i 3 min....)
Men, kul att prova nåt nytt! Och som sagt, går gärna igen! Kanske ett pulspass i samband med yogan,...

Dagen i övrigt har bjudit på lite bikiniköp! Jag såg en sån söt bikini i söndags på gekås när jag var där, men eftersom jag hade båda barnen med mig då så gav jag mig inte ens på att försöka prova...
Så när jag lämnat Julia på förskolan i morse så åkte vi dit en sväng!
Kom hem med en bikini... Eller nä. Två. Kunde inte välja färg... Så jag tog en röd/vit och en blå/vit!
Jättesöta, bild kommer från mobilen. Sen :)


Imån startar visst bokrean, Kim jobbar sin sista natt så medan han sover har jag lovat Julia att vi ska till biblioteket en sväng! Och kanske blir det en tur ner till societen där bokrean håller till också! Vem vet.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar