lördag 11 februari 2012

Inställda planer!

Idag var det egentligen skitiga Pelle! Men på grund av sjukdom (eventuell kräksjuka), så ställdes det in! Så vi fick en tom dag! Kim hade jobbat natt så han var ju inte mycket till sällskap ;) Istället kom mormor och morfar på besök! Uppskattat! Så jag och Julia bakade hallongrottor till fikat, sen blev det köttfärslimpa och potatismos! Till efterrätt hade morfar haffat glassbilen och bjöd på glassbåtar! Mums :) En härlig dag! Dessutom hade de med sig ett pussel hemifrån! 1000 bitar omöjlighet! Det är en vy över Chicago city, nattetid! Så massa mörkt och neonljus! Shit vad svårt! Men kul! Jag älskar att pussla! Precis som min dotter :)


Ikväll laddar Kim med ett träningspass här i vardagsrummet inför melodifesten! Själv har jag vilodag idag och ser fram emot ett tabatapass med mannen min imånkväll! :) //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar