lördag 18 februari 2012

Semester...


Jag älskar den här staden! London! Hade gärna åkt dit igen! Har varit där två gånger och både Kim o jag längtar tillbaka! Just nu är det billigt att flyga dit! Tips, tips!
Vi får nog dock vänta några år med det! Åker gärna dit med tjejerna, men inte när de är så här små! ;)

Är såklart sugen på att åka iväg till sommaren! Frågan är bara var!
En annan stad Kim och jag älskar är;

Helsingborg!
Det är en så mysig stad! Och så kan man åka över lite enkelt till Danmark, kanske åka tåg vidare ner till Köpenhamn och gå på tivoli!

Eller varför inte några dar i badparadiset;

Kim och jag spontanåkte dit en gång för några år sen, det var fantastiskt roliga och mysiga dar som vi fortfarande pratar om med ett leende på läpparna! ;)
Och bada gillar ju tjejerna!

Finns fler tankar i mitt huvud (såklart...)
Återkommer ;)

1 kommentar:

  1. Jasså älskar ni Helsingborg? Vad kul att höra, Helsingborgare som man är ;) Kan förstå att det är en mysig stad att besöka, men att bo här är inte alltför roligt, haha. Var på Västkusten bor ni?

    SvaraRadera