måndag 6 februari 2012

Feber.. :(

En trött o febrig smultronmamma är det i soffan! Min energi är lika med noll... Skulle egentligen på gympa ikväll, men nä! Det får bli en annan gång! När jag mår bättre! Idag mötte jag o Josefin upp min kusin Ninni o hennes två tjejer på gekås! En liten tur där inne tillsammans blev det! Fick dock massa ont i huvudet efter lunchen, så febern var väl på gång redan då! Kul att träffas en stund iallafall! Tjejerna skötte sig fint! Josefin o Agnes delade på syskonvagnen så fick elsa åka kundvagn!


Så här söta var mina två änglar i morse! De låg o gosade/mormade sig tillsammans i Josefins säng! En mysig start på dagen! Lite senare fick Julia mina ögon att återigen tåras: "mamma, jag älskar dig!" sa hon efter frukosten! Fina lilla unge! Jag har världens bästa o finaste barn! Vad jag älskar de två små änglarna <3 //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar