fredag 24 februari 2012

Fredagsmys!

Idag började vi dagen med en tur till lekstugan! Där mötte vi upp Ninni, Johan och deras två barn!
Så massa lek och bus! Rutchkana! Bollhav! Studsmatta! Energipåfyllning! Legobygge!
Ja, en lyckad förmiddag helt enkelt! :)


Efter några timmar var alla trötta och vi sa hejdå, hem för att lämna av pappa Kim och Josefin, sen åkte Julia och jag vidare in till city igen!
Veckohandling på coop började vi med, sen åkte vi vidare ner till stan och letade vårjackor till tjejerna! De vi ville ha fanns såklart inte i rätt storlek! Har nu beställt dom på nätet istället!
Lite fika fick det bli också emellan alla affärer!
Och sen begav vi oss till min frissa! Jag skulle klippa mig och Julia skulle få klippa sig!
Julia var så duktig! Inga problem! Satt alldeles stilla och tyckte nog att det tillomed var lite mysigt! ;)

Hemma igen (flerar timmar senare) så var det dags för kvällsmat, bad och sen hopp i säng!
Jag körde ett träningspass medan min man gjorde mat! Kycklingwraps blev det! Såklart! ;)

Har haft en helt underbar dag med mina kära! Såna här dagar ger så mycket energi!
Nu ska jag sova... eller nä, först ska jag kolla upp lite saker som Josefin sagt att hon önskar sig! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar