tisdag 28 februari 2012

Yoga

Ikväll blev det ännu ett spännande yoga-pass! Så bra det känns i kroppen efteråt! Idag var det mycket mer fokus på styrka! Passar mig utmärkt! Känner verkligen att jag blivit mycket starkare i kroppen sen nyår då 10veckorschallangen startade! Skönt! :)

Den här tisdagen har varit lugn i övrigt! Julia var några timmar på förskolan, sen bjöds det på tacolasagne här hemma! Julia åt 5 (!) portioner! Josefin åt 3! Maten blev mycket väl godkänd! Kan verkligen rekommendera det! :)

När Josefin somnat efter maten plockade Julia och jag fram en pyssellåda! Jag fixade med Josefins dop-bok, satte in foton och skrev klart hennes dagbok! Känns lite vemodigt då jag skrivit i den sen hon låg i min mage <3

Efter lite mellis gick vi ut! 9 plusgrader! Ljuvligt! Lilla Josefin gick hela vägen upp till postlådan! Duktiga tjej! :)

Men nu är det dags att sova! Känner mig rätt trött, energin är inte på topp den här veckan!
Nattinatt!

//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar