fredag 23 mars 2012

Äntligen helg!!

Solen skiner, himlen är blå! Barnen är feberfria! Visserligen snoriga till tusen men ändå pigga!
Vilken härlig fredag!
Vi ska kicka igång den här dagen med lite handling på Coop medan Kim sover! Och efter lunch ska vi ut i friska luften för lite lek med grannarna! Kanske det går att få till en liten spontan picknick ute också! :)




Julia älskar att fota, och gör det när man minst anar! Så här såg det ut i sängen imorse! Julia hade sovit hos mig halva natten och kl 06 lyfte jag in Josefin också! Och en korg med leksaker! Sen lekte de lite så kunde jag slumra några minuter till! :)
Ha en fin fredag! <3

Update: 10 min senare när vi skulle åka till Coop tar jag tempen på tjejerna, och jaha, Julia har feber igen! Så synd! :(
//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar