lördag 24 mars 2012

Saturday night!

Helgen rusar på i rasande fart! Den här helgen är Kim helt ledig och då brukar tiden gå extra fort!


Efter frukosten så gick Kim och Julia ut i trädgården! Äntligen efter några sega dagar med feber! Jag och josefin åkte istället in till city! Ibland är det mysigt att dela upp sig lite! Lite egentid med barnen! :)

Ärendet på stan bestod i att införskaffa nya byxor åt mig! Josefin var fantastisk med sitt tålamod! Fick ju prova X antal byxor innan jag fick med mig två par hem! Kände mig väldigt lycklig över att få köpa nya byxor i stlk mindre! :) Det är härligt när träningen ger resultat! När man ser det så tydligt och konkret i sina brallor! :)

När vi kom hem så bjöd Kim och Julia på korvstroganoff! Kunde dagen bli bättre? ;)
//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar