fredag 2 mars 2012

Lyckliga dag

Är så himla glad att våren äntligen är här! Jag njuter allt vad jag kan! Och jag älskar verkligen det här mammahemmalivet! Önskar det alltid kunde va så här!


Dagen började med föräldrarträff hos Felix! Så mysigt att ses! Länge sen! Samtalsämnena tar liksom aldrig slut i den gruppen! Och det är så himla roligt att vi fortfarande ses efter 3 år! <3
(tack för idag Camilla!)

Efter lite lunch här hemma så gick vi ut! Eller snarare sprang! :)
Det är fint att ha hästar och kor och skog bara några fotsteg bort!

Några soliga timmar senare gick vi in på altanen och åt frukt! Sen bakade vi bullar! Och sen stekte jag pannkakor till mina tjejer!


Kim kom hem lite innan 19 och då sov båda tjejerna och jag var mitt uppe i ett träningspass!

Fredagsmyset består av sallad och lax med philadelphiaost! Jäklar så gott det ska bli! :)
Ha en härlig kväll!


//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar