lördag 10 mars 2012

Run Forrest, Run!

Löpningen gick bra! Kändes som en bra start! Sprang 2 km och det kändes bra i benen, styrkan finns där, flåset funkar också! Uthålligheten däremot... Tänkte flera gånger idag att det kändes tråkigt och det vill jag ju inte! Hade önskat att Kim och jag kunde springa nån gång ihop, bara för att ha nån som håller sällskap liksom! Och som gör att man fortsätter, för häromkring finns ju inte alltför många olika vägar att springa på! Mest bara backar!
Men hur som helst! Det kändes bra i kroppen! Hade kunnat springa mer! Men jag vill mjukstarta kroppen lite, knän och leder belastas ju rätt hårt när man springer! Som sagt, jag är iallafall nöjd! Och det är ett smidigt sätt att träna! På med kläder och skor, sen iväg! :)


När jag sen duschat och Kim åkt till familjen I för att jobba så bakade tjejerna och jag dumlekakor! Men ack vad sött det var! Jag och Josefin delade en och det var mer än tillräckligt!
Men goda var de såklart! Men lite för söta för mig just nu när jag inte äter nåt godis!

Den stora utmaningen i baket var att inte stoppa en dumlekola i munnen! Eller en noblesse... Julia provsmakade såklart! Men jag höll mig! Inte en enda godisbit ska ner i min mage under hela mars! So far so good! :)

//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar