lördag 24 mars 2012

Morfar

Jodå, bättre blev den! Mitt under middagen fick Julia och Josefin en härlig överaskning! Morfar dök upp! Med sig hade han ett paket!


Julia kunde nog inte bli gladare! Morfar hade med sig en cykel! "En sån har jag önskat mig i julklapp!!", sa hon när hon såg paketet, och bilden därpå!

Efter massa skruvande och fixande så var den redo att invigas!


Så underbart roligt att se henne så glad och lycklig! Hon är dock alldeles för lik mig när det gäller att vilka kunna saker på en endaste gång! Hon blir skitarg och ledsen när hon inte kan direkt! (känner igen mej alltför väl...)

Det är ju svårt att lära sig cykla! Hon provade och kämpade en stund! Imån fortsätter vi! :)

Jag ringde mormor och morfar i morse, för min tanke var att jag kunde föra över pengar så kunde de kanske köpa cykeln Julia ville ha och ta med den hit nästa gång de skulle hit!
Det roliga var då att morfar redan hade bestämt sig för att göra det! Han var redan på gång! :)
De frågade om jag blivit tankeläsare! ;)
Men Julia blev ju överraskad, och det var det viktigaste! <3

/Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar