söndag 25 mars 2012

Falkenbergs barnmarknad

Åter igen så var Julia lite halvfebrig när hon vaknade! Precis på gränsen! Stackars liten, så segt!
Efter en stund var hon lite piggare så vi bestämde att fullfölja turen till barnmarknaden i Falkenberg!

Så vi hämtade Susanne och åkte iväg!


Jag fick låna bärsele av Susanne där jag kunde ha Josefin! Så enkelt att ha henne på ryggen! Julia var också fantastisk! Följde snällt med Susanne där hon gick! Var ju massa folk och trångt men det gick bra! :)


Dagens fynd; massa klänningar och tröjor, pussel och spel och en Fischerprice-buss! Känner mig nöjd! 350 kr för alltsammans! Roligt att handla begagnat tycker jag! :)


Barnen blev också nöjda! :)

När vi kom hem tempade jag Julia och hon låg på gränsen fortfarande, så vi hoppade lekdaten med Paula och hennes barn! Och så blev det en inne-eftermiddag! Tittar ut lite längtansfullt emellanåt, men nä, det blir fler fina dagar då vi kan va ute och leka! När alla är friska :)
//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar