tisdag 6 mars 2012

Glitterskor och chokladbollsfrossa!

Så skulle man kunna sammanfatta Julias dag! I söndags när vi kom hem från Universeum så stod det fyra gekåskassar på vår trapp! Fulla med kläder och skor till tjejerna från en grannfamilj! De har en tjej som är ett år äldre än Julia! Perfekt!
Och bland de här påsarna fanns det ett par silvriga glittriga ballerinaskor! Julia har de på sig konstant! Igårkväll sov hon till och med med dom på fötterna! Jag skojar inte! :)
Ikväll fick jag henne att ställa dem bredvid sängen! Sötnos! <3

Och morgonen började med chokladbollar! Kim och Julia bakade! Innan förskolan! Så när Julia kom hem från förskolan var det fika som gällde! :)

Dagen i övrigt har annars mest bjudit på snor! Så mycket snor att jag hoppar träningen... Synd! Men jag vill bli av med mitt snor...


//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar