torsdag 8 mars 2012

Scrappa...

Ja det har blivit mitt nya nu! :) Efter en timmes träningspass så sätter jag mig och scrappar! Och jäklar vad roligt det är! Men Gud vad jag har mycket att lära! Det är verkligen en djungel! Tack och lov har jag min fina kusin Ninni som är min scrap-expert som just nu får stå ut med frågor typ dygnet runt <3


Så idag gjorde jag en blommig-rosa layout med de finaste tjejerna som inspiration! Och igår blev det en bild på min älskade lilla familj som fick bli en layout!
Kul är det! Och skitsvårt! Och tid tar det! Och hela tiden kommer jag på nya grejer och nya idéer på hur man skulle kunna förbättra och göra annorlunda! Som sagt, nånstans måste jag ju börja! :)

Julia har också pysslat en massa idag! Hon fick ett roligt pysselkit av Eddie när hon fyllde år! Och idag blev det bland annat en krabba och en bläckfisk! Limpistolen vi köpte igår gjorde susen! :)

Nu är det dags för biggest loser innan sängen kallar! Sov inte så mycket inatt på grund av ett sjukt barn som ville att jag skulle sova bredvid! Mysigt i sig, men sova brevid är ingen höjdare! :)

//Emma

1 kommentar: