fredag 16 mars 2012

Små små steg!

Idag var det dagen då Josefin bestämde sig för att gå! Inte bara två-tre steg utan flera! Många! Fram och tillbaka! Hit och dit! Helt plötsligt så hände det! Så spännande det är! Känns så roligt! Så jäkla häftigt att se hur hon lärt sig gå! Min stora lilla älskling <3


I eftermiddags kom Susanne och Eddie hit på lite chokladtårta! En söt tunika fick Josefin av dom! Och ja, glad blev hon ju tydligen för det var inför Susanne som hon gick så mycket :)

När de hade gått hem och jag hade ordnat lite kvällsmat så snörade jag på mig gympaskorna och sprang en runda! 2,5 km blev det idag! 15 min! Så jag kände mig nöjd! Och idag var det ganska roligt igen! Skönt! :)
Nä nu ska jag göra mig klar och lägga mig!
Nattinatt! :)
//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar