lördag 10 mars 2012

Schlagerkväll!

Så var det dags för schlagerfinal! Jag hejar på... Loreen! Såklart! Gör inte alla det? :b
Fast Kim och jag sa precis att i år är det faktiskt väldigt många bra med! Gillar inte Ranelid och Molly, men övriga är bra! Tycker jag!
Ska duka fram lite chips och choklad åt mannen min strax! Själv ska jag knapra några vindruvor! :)


Tjejerna och jag har haft en mysig hemmadag! Massa pyssel och lek! Jag har dessutom städat en massa! Toppen! När kim kom hem så höll Julia på att duka bordet; jag stekte hamburgare! Åh vad gott det är med hemmagjorda burgare! Hade gjort en dressing till, skurit sallad, gurka, tomat, rå lök, ost och rostad lök! Kan inte bli annat än gott! :)

Nu sover barnen sött och jag ska köra plankan innan jag också bänkar mig i soffan! Heja loreen! :)
//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar